Опис
Suzuki DT 9.9 AS – двигун із серії легких і компактних 2-тактних підвісних човнових моторів, які призначено для встановлення на маломірні судна. Виробництво підвісного двигуна Suzuki DT-9.9 AS почалося в серпні 2013 року. На сьогодні це найлегший (33 кг) і найкомпактніший двигун між 10-сильними моторами, побудованими на базі 15-сильного двигуна. Підвісний мотор DT 9.9AS має найбільший робочий об'єм циліндрів (284 см3) між усіх вироблених на сьогодні 2-тактних 9.9 (15-ти) сильних двигунів, що позитивно впливає на крутний момент, починаючи з найнижчих обертів. Крім значного зменшення ваги, новий двигун здобув нову ергономічну висувну ручку для перенесення, яку виконано з високоміцного пластику, а яка концептуально дуже схожа з усім знайомої ручкою двигуна Mercury M-15.
Також нова модель має нову систему захисту для руху по мілині й систему блокування для руху заднім ходом, що впроваджені в чотиритактних моделях Suzuki DF9,9A/15A/20A. Заради зменшення ваги було змінено пластмасовий піддон і повністю видалено нижні бічні кришки. Водночас зазнав серйозних змін корпус торсіонного валу (дейдвуд), він став не тільки легшим, але і придбав «безболісну» для перенесення на плечі конструкцію. Тепер двигун зручно переносити на плечі, не хвилюючись про цілісність пластмасових нижніх бічних кришок, які були в попередньої моделі. Силова частина двигуна теж зазнала деяких змін. Було розроблено новий, більш легкий колінчастий вал і модифіковано систему випуску відпрацьованих газів. У нижній частині силового блоку додано демпфуючу прокладку для гасіння вібрації.
Оновлену модель 2015 року оснащено кнопкою зупинки двигуна на румпелі. Крім того, відбулося багато дрібних змін, на які більшість користувачів просто не звернуть уваги. Однак у комплексі вони, без сумніву, роблять двигун Сузуки DT9.9 AS найсучаснішим і найлегшим двотактним мотором у сегменті 9.9 (15-ти) сильних підвісних човнових моторів на сьогодні.
У комплектацію двигуна входить:
- Бак 25 літрів
- Паливний шланг із двома конекторами
- Інструкція з експлуатації
- Елементарний набір інструментів
- Запасна шворка
- Запасна прокладка під головку циліндрів
- Консистентне мастило EP2
- Запасна крильчатка водяної помпи
- Дві запасні свічки запалювання
- Дві ущільнювальні шайби під пробки редуктора
Характеристики:
- Тип: 2-тактний
- Потужність к.с. (кВт): 9.9 (7.3)
- Вага (кг): 33
- Висота транця (мм): 381 (S)
- Система управління: румпель
- Система старту: ручна
- Об’єм циліндрів (cм3): 284
- Тип паливної системи: карбюратор
- Ємність паливного баку (л): 25 (зовнішній)
- Рекомендоване паливо: неетильований бензин А95
- Ємність картера редуктора (мл): 250
- Діаметр і хід поршня (мм/мм): 59x52
- Кількість циліндрів: 2 в ряд
- Система газорозподілу: зворотньо-петльова
- Робочий діапазон обертів: 4500-5500
- Підсос: ручний
- Співвідношення паливо/масло: 50:1
- Система запалювання: PEI
- Генератор (А): 12V 6,6A (80W) (опціонально)
- Рекомендована свічка запалювання: NGK BR7HS-10
- Кріплення мотора: транцева струбцина
- Система підйому дейдвуда: ручна
- Передаточне число: 1,91:1
- Передачі: уперед - нейтраль - назад
- Вихлоп: крізь ступицю гвинта
- Захист трансмісії: гумовий демпфер
- Стандартний гвинт (крок у дюймах): 3x9-1/2''x11''
- Вибір гвинта (крок у дюймах): від 7'' до 12''
- Гарантія (міс): 24