Човновий мотор Suzuki DT 9.9 AS
Човновий мотор Suzuki DT 9.9 AS
Човновий мотор Suzuki DT 9.9 AS
Човновий мотор Suzuki DT 9.9 AS
  • FromTPL:В наличии
  • 79590 грн.
Подивитись наявність товару в магазинах вашого міста

Опис

Suzuki DT 9.9 AS – двигун із серії легких і компактних 2-тактних підвісних човнових моторів, які призначено для встановлення на маломірні судна. Виробництво підвісного двигуна Suzuki DT-9.9 AS почалося в серпні 2013 року. На сьогодні це найлегший (33 кг) і найкомпактніший двигун між 10-сильними моторами, побудованими на базі 15-сильного двигуна. Підвісний мотор DT 9.9AS має найбільший робочий об'єм циліндрів (284 см3) між усіх вироблених на сьогодні 2-тактних 9.9 (15-ти) сильних двигунів, що позитивно впливає на крутний момент, починаючи з найнижчих обертів. Крім значного зменшення ваги, новий двигун здобув нову ергономічну висувну ручку для перенесення, яку виконано з високоміцного пластику, а яка концептуально дуже схожа з усім знайомої ручкою двигуна Mercury M-15.

Також нова модель має нову систему захисту для руху по мілині й систему блокування для руху заднім ходом, що впроваджені в чотиритактних моделях Suzuki DF9,9A/15A/20A. Заради зменшення ваги було змінено пластмасовий піддон і повністю видалено нижні бічні кришки. Водночас зазнав серйозних змін корпус торсіонного валу (дейдвуд), він став не тільки легшим, але і придбав «безболісну» для перенесення на плечі конструкцію. Тепер двигун зручно переносити на плечі, не хвилюючись про цілісність пластмасових нижніх бічних кришок, які були в попередньої моделі. Силова частина двигуна теж зазнала деяких змін. Було розроблено новий, більш легкий колінчастий вал і модифіковано систему випуску відпрацьованих газів. У нижній частині силового блоку додано демпфуючу прокладку для гасіння вібрації.

Оновлену ​​модель 2015 року оснащено кнопкою зупинки двигуна на румпелі. Крім того, відбулося багато дрібних змін, на які більшість користувачів просто не звернуть уваги. Однак у комплексі вони, без сумніву, роблять двигун Сузуки DT9.9 AS найсучаснішим і найлегшим двотактним мотором у сегменті 9.9 (15-ти) сильних підвісних човнових моторів на сьогодні.

У комплектацію двигуна входить:

  • Бак 25 літрів
  • Паливний шланг із двома конекторами
  • Інструкція з експлуатації
  • Елементарний набір інструментів
  • Запасна шворка
  • Запасна прокладка під головку циліндрів
  • Консистентне мастило EP2
  • Запасна крильчатка водяної помпи
  • Дві запасні свічки запалювання
  • Дві ущільнювальні шайби під пробки редуктора

Характеристики:

  • Тип: 2-тактний
  • Потужність к.с. (кВт): 9.9 (7.3)
  • Вага (кг): 33
  • Висота транця (мм): 381 (S)
  • Система управління: румпель
  • Система старту: ручна
  • Об’єм циліндрів (cм3): 284
  • Тип паливної системи: карбюратор
  • Ємність паливного баку (л): 25 (зовнішній)
  • Рекомендоване паливо: неетильований бензин А95
  • Ємність картера редуктора (мл): 250
  • Діаметр і хід поршня (мм/мм): 59x52
  • Кількість циліндрів: 2 в ряд
  • Система газорозподілу: зворотньо-петльова
  • Робочий діапазон обертів: 4500-5500
  • Підсос: ручний
  • Співвідношення паливо/масло: 50:1
  • Система запалювання: PEI
  • Генератор (А): 12V 6,6A (80W) (опціонально)
  • Рекомендована свічка запалювання: NGK BR7HS-10
  • Кріплення мотора: транцева струбцина
  • Система підйому дейдвуда: ручна
  • Передаточне число: 1,91:1
  • Передачі: уперед - нейтраль - назад
  • Вихлоп: крізь ступицю гвинта
  • Захист трансмісії: гумовий демпфер
  • Стандартний гвинт (крок у дюймах): 3x9-1/2''x11''
  • Вибір гвинта (крок у дюймах): від 7'' до 12''
  • Гарантія (міс): 24