ГАРАНТІЯ

Термін гарантії становить 12 місяців на всю продукцію, на яку поширюється дія гарантії. У разі виявлення заводського браку покупець має право звернутися до місця продажу або безпосередньо до сервісного центру. Продавець, своєю чергою, зобов'язаний: віддати товар на гарантійний ремонт, замінити деталь / товар на новий або повернути кошти. При виникненні гарантійного випадку ремонт або заміна відбуваються коштом виробника, окрім ситуацiй, коли гарантія не поширюється на виріб.

Тривалість гарантійного ремонту – до 14 днів. Відлік починається з моменту звернення покупця до місця продажу або безпосередньо до сервісного центру.

Гарантія поширюється тільки на пошкодження товару, які виникли з вини виробника.

За відсутності гарантійного талона або за наявності висновку експерта про неналежне використання виробу, виробник має право відмовити у здійсненні гарантійного обслуговування. Виріб приймають тільки за наявності чека та належно заповненого гарантійного талона. Талон має бути заповнено одним почерком, одним кольором ручки із зазначенням ПІБ продавця та за його підписом.

Доставка виробу на гарантійний ремонт та його повернення в разі наявності висновку експерта про неналежне використання виробу здійснюються коштом покупця. У разі наявності пошкоджень виробу, які виникли з вини виробника, доставка товару на гарантійний ремонт та його повернення здійснюються коштом виробника по території України.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
  • товари з ушкодженнями, які виникли внаслідок неналежних умов транспортування, зберігання та експлуатації, а також на товари, які мають механічні, хiмiчнi та теплові пошкодження;
  • товари зі слідами впливу сторонніх предметів, речовин;
  • товари, які було використано не за прямим призначенням або з порушенням інструкції з експлуатації;
  • товари пiсля обслуговування неавторизованими майстрами, самостійного розбирання чи неправильного налаштування.
Повернення.

Протягом 14-ти днів від моменту отримання товару Ви можете його обміняти або повернути. Звертаємо Вашу увагу на те, що поверненню та обміну не підлягають: жилка, шнури та повідковий матеріал.

Щоб обміняти чи повернути товар, будь ласка, переконайтеся, що:
  • у наявності чек або «Видаткова накладна», яку було отримано разом із товаром;
  • товар не був у вживанні та не має слідів використання;
  • товар повністю укомплектовано та не порушено цілісність пакування.
Обміняти або повернути товар можна:
  • Перевізником «Нова пошта». Реквізити для відправки Вам буде надіслано в смс повідомленні під час звернення в контактний центр інтернет-магазину;
  • У точці самовивозу за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 48/50, з понеділка по п’ятницю з 10:00 до 17:00. Повідомте, будь ласка, у контактний центр інтернет-магазину про Ваш візит, щоб ми могли підготуватися та швидко здійснити обмін чи повернення товару.

Контакти сервісного центру: м., Київ, вул. Волинська, 48/50, тел.: (044) 495-50-99, service@flagman.kiev.ua Інструкції з експлуатації розміщено за посиланням: flagman.kiev.ua/instrukcii

Гарантія поширюється всю продукцію в категоріях:

  • вудлища*
  • котушки
  • платформи
    • транспортні системи
    • педани
    • крісла
  • ручки підсака

*Під гарантією на вудлища мається на увазі надання гарантії на бланк

Гарантія поширюється всю продукцію в категоріях:

  • вудлища***
  • котушки
  • наметы
  • Ручки підсака
  • Електронні сигналізатори
  • Крісла*
  • Ліжка*
  • Спальні мішки**

* Під гарантією на меблі мається на увазі надання гарантії на тканину й металеві конструкції
** Під гарантією на спальний мішок мається на увазі надання гарантії на тканину
***Під гарантією на вудлища мається на увазі надання гарантії на бланк

Гарантія поширюється на всі вудлища*** та котушки ТМ Azura

***Під гарантією на вудлища мається на увазі надання гарантії на бланк

Гарантія поширюється на всі термоси ТМ Forrest